dinsdag 24 april 2012

Weggeefkaartje

Hoe doe ik dat nou? Twee dames die naar Utrecht zouden willen. Hoe ga ik nou kiezen?
De ene, voor zover ik weet geen volger. de andere wel maar zij meldde zich nadat ik ook "stille" lezers mee wilde laten doen. Dus allebei evenveel kans.

Afbeelding: internet

Ik nam een doosje, twee briefjes erin was wat weinig om lekker te rommelen
dus ook een paar neppers.
Flink husselen.......................... natuurlijk eerst een nepper trekken
En dan ......................................  

Afbeelding: internet


Evelien van het blog Evelief's lief en leed(jes)

Evelien wil je je a.u.b. even snel melden dan kan ik je nog deze week het kaartje toesturen.
Ik weet niet wat jouw plannen zijn.
De komende weken zijn wij nl. erg druk. We hebben een paar familiefeestjes en we gaan nog een paar dagen weg. Ik weet niet of ik dan veel aan bloggen toekom. Ik probeer wel om een beetje bij te lezen af en toe .......
Stuur me je adres op.

Groetjes,



7 opmerkingen:

  1. Ik reageer even niet op dit `uitje` maar op jouw reactie op de zeepjesblog.
    Je vroeg hoe je een draad door een zeepje krijgt. Als je een zeepje hebt gemaakt (zeep schaven en met een beetje water "kleien" evt uitsteken met een vormpje) dan kun je met een satéprikker er een gat doorheen maken. (bij een hartje van onder naar boven om niets te breken)Laten drogen.
    Als er een draad door moet, kun je het uiteinde van een lintje bijvoorbeeld even rollen in een plakbandje (net als een veter uiteinde zit er dan een stijf stukje aan).
    Een hele lange naald kan ook en soms een dunne haaknaald waarmee je de draad/het lint pakt. Succes..
    Ik zie dat je het druk hebt, dus dan bewaar je dit idee maar voor minder drukke tijden.

    In ieder geval veel fijne dagen komende tijd.
    groeten Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey wat leuk Evelief/nnn is winnaar! Dat vind ik leuk, die wordt de laatste tijd extra verwend. Gefeliciteerd meid! Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier de komende tijd!

    Liev groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!!! Ik heb je een mail gestuurd! Ik hoop dat je wel weet dat ik je al een tijdje volg! En wat ga ik genieten in Utrecht!!!!
    Super Bedankt!!
    Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn hè. Leuk dat je me al een tijdje volgt. Blijven doen zou ik zeggen. Ik hoor dat je al wat meer verwend bent in de afgelopen tijd. Geniet er van. Met kleine kinderen zijn moeders altijd druk, dus moeten ze af en toe wat nieuwe energie opdoen. Ik stuur het kaartje op. Laat nog eens horen wat je er van vond. Groetjes, fijne avond nog, Thea.

      Verwijderen
  5. Hallo Thea,
    Bedankt voor je reaktie op mijn blog, leuk! Je vroeg naar het patroon van de rimpelrok. Die zijn er eigenlijk niet, bij mijn weten. Ik heb op mijn blog onder mei 2011 een uitgebreide beschrijving gemaakt, hoe ik het doe. Natuurlijk zijn er vast meerdere manieren, maar dit is mijn ideale patroon.
    Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel,
    Succes ermee, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen