zondag 22 april 2012

Catharijneconvent

Wil je een gratis kaartje voor de tentoonstelling "Vrouwen voor het voetlicht" ontvangen?
Nog even en ik ga het weggeven, zie blog van maandag 16 april.
Omdat ik maar één reactie hierop ontving en ik het deze lezeres van harte gun, maar haar  niet in mijn volgerslijst vind, had ik bedacht om ook andere lezers die misschien belangstelling hebben gelegenheid te geven om te reageren.
Dus wil ik er nog één dagje bij doen. Heb je er dus belangstelling voor, voel je vrij om te reageren.


Een nieuwe volger die ik nog niet welkom heb geheten is, nee zijn Marchien en Jan van het blog "De Brummeltuun"  Welkom! Officieel zijn jullie mijn 50-ste volger.
(Ergens in deze rij sta ik zelf nl.. nog een keer om mijn blog in het profiel te krijgen)
Tja, daar moet natuurlijk iets mee gedaan worden. Ik houd daar zelf ook wel van.
 Dus ga ik erover nadenken.

Groetjes, fijne avond, Thea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten