vrijdag 16 maart 2012

Verrassing !!!

De bel gaat.  Ben net aan de telefoon. Al pratend loop ik naar de deur.
Aha, dat was aangekondigd.
Daar staat de meneer van de bezorgdienst van T N T (heet dat nog zo tegenwoordig?)
Hij geeft mij een zware doos in handen.
Ik weet wat er in zal zitten, de kaarsen van Nicole, maar zo'n groot en zwaar pakket ....
Alsof hij weet wat erin zit roept hij nog:"Veel plezier ermee vanavond" (?)
Nicole ontzettend bedankt voor dit superleuke pakket.
Ik weet nu al dat ik daar veel plezier van zal hebben.
Mijn foto's volgen nog, maar het bedankje moest even voor.


Nog snel een bloemetje op tafel gehaald vanwege het lentegevoel.
Staat mooi. En lekker een rondje boodschappen gedaan. Heerljk even geneusd hier en daar.
Het nuttige met het aangename verenigd.

8 opmerkingen:

  1. Het is een super leuk pakket! Gefeliciteerd hoor!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een echt verwenpakket. Misschien leest de bezorger je blog. Dus veel plezier ermee vanavond.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kado !! geniet er maar lekker van...fijn weekend...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel graag gedaan, Thea! Fijn dat je er blij mee bent! Geniet er maar fijn van!
    Fijn weekend en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit is echt een pracht prijs. Hier ga je heel lang van genieten.......
    Fijn weekend en alsnog van harte natuurlijk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk pakket, gefeliciteerd!

    Groetjes en fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige Give-Away. Ziet er mooi uit!
    Gefeliciteerd!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zo'n cadeautje. Je had op een andere blog een vraag voor mi,j maar ik kan geen contactmail vinden.
    Hartelijke groet en tot laters
    Gerrie
    -als ik het goed begrijp allemaal weet jij nu mijn mailadres- En anders vinden we als overijsselsen elkaar wel.

    BeantwoordenVerwijderen