maandag 12 maart 2012

Gemengde gevoelens

Blij en boos was ik toen ik op mijn blog aan de slag ging. Eerst las ik een berichtje van Nicole.

Ik krijg een mooie set kaarsen toegestuurd. Hartelijk bedankt daarvoor.

Je zou er verlegen van worden.


************************************************

Daarna het minder leuke .Ik probeerde te reageren op het blog van I D C. Ik volgde deze blog  al een tijdje maar kon mijzelf niet tussen de volgers vinden. Misschien vergis ik me, dacht ik nog, dan meld ik me nu maar aan. Toen kreeg ik een melding dat ik geblokkeerd werd en toen ik wilde reageren op een post, werd ik opeens als spam aangemerkt en mijn gehele blog was verdwenen.

Gelukkig kon ik dit wel weer herstellen maar moest daarvoor wel een telefoonnummer prijsgeven wat ik eigenlijk niet wilde.  

***********************************************



foto: internet

Altijd leuk zo'n envelop in je brievenbus die een beetje zacht en geheimzinnig aanvoelt. Natuurlijk weet je wel dat er iets kan komen maar toch ........ In mijn bus de lapjes van Josee van Soyee.wordpress.com.

Hartelijk bedankt! Ik bewaar ze voor iets met vingerhoedjes.

Dus eindigen we weer lekker positief.


Welkom aan mijn nieuwe volgers Tanja van Creations by Tanja, Rina van Mamarina, Willy van De tante van Tjorven en Silvia van Het lijstje van Brocante


10 opmerkingen:

  1. Even schrikken, van zo'n weigering, maar misschien ligt het aan blogger en niet aan het blog zelf. Soms gebeuren er rare dingen.
    Ook leuke dingen zo te lezen. Kaarsen en stoffen, veel plezier ermee.
    Een lief welkom aan de nieuwe volgers.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker niet leuk als er dingen zo mis gaan......goed dat je het weer hebt kunnen oplossen.
    Ik zag net je berichtje op mijn blog en ben dus hier even komen kijken en ga de rest van je blog nu nog even bekijken hoor.....

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat een narigheid, ik merk dat blogger dat weleens doet, ik had me pas ook bij iemand aangemeld en daarna ging het ook fout, ik kon er niet meer op komen...wat een gedoe...
    Misschien is dat de reden dat je bij mij ook niet als volger er tussen staat, soms meld je, jezelf aan en dan blijkt het toch niet te lukken.
    Gelukkig ook nog positieve dingen...geniet daar lekker van.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je helemaal gegund, Thea! Ik laat je via de mail wel weten wanneer het pakket weggaat!
    Ik heb ook problemen met blogger....veel blogs die ik volg komen niet in mijn dashboard....erg lastig. Fijn dat alles weer hersteld is!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gedoe met blogger zeg! ook ik mis wel eens blogs die dan zo weer boven komen drijven!
    Gelukkig heb je alles weer terug!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat een narigheid van Blogger.
    Dat is niet leuk.
    Gelukkig ook nog positieve dingen. Geniet van de dingen die je gekregen hebt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schrikken met blogger, ik heb dit ook al een keer gehad, zo af en toe verzint ie weer wat nieuws,
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelend zoiets! Nog erger is het dat er zo veel tijd in gaat zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gedoe met blogger zeg! ook ik mis wel eens blogs of krijg ze niet in mijn leeslijst, heel vervelend! maar
    gelukkig heb je alles weer terug!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O bah wat vervelend dat zo iets gebeurt.
    Ik ben nog maar net begonnen dus hoop dat alles goed blijft gaan.
    Gelukkig is het weer helemaal goed gekomen met je blog pfffff.

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen