zondag 24 januari 2016

Hoe je het bekijkt ......

Deze week was ik jarig. Omdat de meeste kleinkinderen te ver weg wonen om zo op een doordeweekse dag te komen, wordt er opgebeld.

De kleinzoon van 3 vindt het vooral interessant wat ik heb gekozen voor het eten.
Hmm, de gebakken vis die opa haalde vindt hij maar matig verjaardagseten.
Wij vonden het wel even gemakkelijk met z'n tweeën.


Kleindochter zong voor een liedje voor Oma. Iets van nog honderd jaar erbij.
Weet je dat Oma dan wel heel erg oud is, vroeg ik.
Dan mag je wel eens langskomen om me te verzorgen. (;D optimist)
"Doe ik ", zei ze. We vergaten even dat ze dan ook een oud mensje zou zijn.


Zaterdag waren ze met z'n allen op visite.
Weet je dat Oma al heel oud is? zei ze tegen haar  nichtje.
Hoe oud dan?
Het antwoord maakte niet al te veel indruk want deze Oma was in de zestig
en nichtjes andere Oma, nou die was al  "in de zeventig"

Het was een fijne verjaardag, het hele gezin compleet.

5 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd Thea, met je verjaardag!
    Fijn dat jullie er een fijne gezinsdag van hadden en dat je hebt genoten van je kleinkinderen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er heerlijker dan als Oma te genieten van onschuldigen kleinkinderen die nog dromen over later! Ik wens je een heerlijk nieuw levensjaar met veel creativiteit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte.....is dat niet een top verjaardag.......Iedereen erbij alles compleet.......en dan die leuke praatjes met de kleinkinderen......pure rijkdom

    Wens je nog vele jaren

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd oude oma.....hihihihihi......liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefelciteerd. Prachtige boeketten heb je gekregen. Lief he die kleinkinderen... nog 100 jaar erbij.. of het niks is.. hahahaha

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen