maandag 30 juli 2012

Even een berichtje.

Zo even wat tijd vrijmaken. We doen van alles en nog wat en eigenlijk vrij weinig.
Vierden nog een verjaardag (van mijn man) hier thuis, alle kinderen en kleinkinderen waren er tegelijk. Leuk was dat, al zijn met kleintjes de slaaptijden nog wel eens verschillend
                                                           foto: internet

De tuin is mooi. We hebben nog flink wat onkruid moeten wegwerken.
foto internet

Zo vermaken we ons prima. Zo af en toe lees ik wat bij jullie.

Fijne tijd verder en tot later!

Bron foto: mij onbekend.

Groetjes, Thea

9 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je man...geniet van je vakantie!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk even iets van je te horen...
    Fijne dagen en nog proficiat voor je man!

    Hartelijks Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
    En geniet nog veel van je vakantie!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte nog met je man en ga lekker genieten hoor...het is nog zomer dus doe leuke dingen.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alsnog van harte met de verjaardag van je man! geniet van je vakantie en het heerlijke weer!
    liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet met grote mate zou ik zo zeggen :-)) tot ziens,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet met grote mate zou ik zo zeggen :-)) tot ziens,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker genieten nog!! Heerlijk weer, dus wat wil je nog meer. Fijn weekend en lieve groet Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea,

    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en je lieve berichtje!
    Veel succes met de deelname aan mijn give away trouwens!

    Ik ben dan ook eens bij jou komen kijken en je hebt een ontzettend leuk blog!!!
    Ik ben dan ook direct volger bij je geworden zo kan ik niets meer van je missen ;)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen